2017-04-07

Wyniki badania satysfakcji Klientów 2017

Celem corocznego przeprowadzania Badań Satysfakcji Klientów IMPULS-LEASING Polska, jest zdobywanie informacji, które mają posłużyć naszej firmie do doskonalenia jakości oferowanych usług  oraz jak najwyższej jakości obsługi Klienta. Odpowiedzi udzielone przez naszych Klientów pozwalają nam zidentyfikować obszary w których popełniamy błędy i odpowiednio zareagować.

Z tegorocznego Badania Satysfakcji Klientów ILPOL wynika, że nasze wysiłki nie idą na marne: 95% respondentów ocenia dotychczasową współpracę z naszą firmą bardzo dobrze i dobrze. 2% badanych firm wyraziło niezadowolenie ze współpracy z naszą firmą. Dokładnie przyjrzeliśmy się tym ocenom, zidentyfikowaliśmy problemy i dołożymy wszelkich starań aby nie pojawiały się one w przyszłości.

Najbardziej ucieszył nas jednak fakt, iż aż 96% respondentów deklaruje iż chętnie poleca usługi IMPULS-LEASING Polska swoim znajomym oraz kontrahentom. To dla nas największe wyróżnienie.

Wyniki ankiety pozwoliły nam również poznać odczucia Klientów odnoszących się do poszczególnych aspektów naszej działalności. Zbadaliśmy satysfakcję z:

Bardzo dziękujemy wszystkim naszym Klientom, którzy zaangażowali się i poświęcili swój cenny czas na wypełnienie ankiety. Zapewniamy, że w dalszym ciągu będziemy dokładać wszelkich starań, aby nasi Klienci wysoko oceniali współpracę z naszą firmą.

 

« cofnij

Banner Banner Banner


Tagi strony: kalkulator leasingowy,leasing, leasing aut, leasing środków transportu, leasing dla lekarzy, leasing maszyn, leasing operacyjny, leasing samochodów, leasing samochodowy, leasing samochodowy, leasing sprzętu budowlanego, leasing sprzętu medycznego, sprzęt poleasingowy

CMS HYDRAPORTAL
Polityka prywatności