2018-09-19

Wyniki Badania Satysfakcji Klientów Grupy ILPOL 2018

W okresie 24 stycznia - 17 lipca 2018 roku przeprowadziliśmy siódme Badanie Satysfakcji Klientów Grupy ILPOL (IMPULS-LEASING Polska i IMPULS-INSURANCE Polska). Celem corocznego przeprowadzania badań, jest zdobycie informacji, które mają posłużyć naszej Grupie do doskonalenia jakości oferowanych usług. Odpowiedzi udzielone przez naszych Klientów wskazują obszary które są oceniane bardzo dobrze jak również te, które wymagają poprawy.

Z tegorocznego Badania wynika, że nasze wysiłki nie idą na marne: 94% respondentów ocenia dotychczasową współpracę z naszą firmą bardzo dobrze i dobrze. 2% badanych firm wyraziło niezadowolenie ze współpracy z naszą firmą. Dokładnie przyjrzeliśmy się negatywnym ocenom, zidentyfikowaliśmy problemy i dołożymy wszelkich starań aby nie pojawiały się one w przyszłości.

Najbardziej ucieszył nas jednak fakt, iż aż 94% respondentów deklaruje iż chętnie poleca usługi IMPULS-LEASING Polska swoim znajomym oraz kontrahentom. Dziękujemy za zaufanie, tak wysokie oceny są dla nas największą nagrodą.

Wyniki ankiety pozwoliły nam również poznać odczucia Klientów odnoszących się do poszczególnych aspektów naszej działalności. Zbadaliśmy satysfakcję z:

 

 

Bardzo dziękujemy wszystkim naszym Klientom, którzy zaangażowali się i poświęcili swój cenny czas na wypełnienie ankiety. Zapewniamy, że w dalszym ciągu będziemy dokładać wszelkich starań, aby nasi Klienci wysoko oceniali współpracę z naszą firmą. Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

 

 

« cofnij

Banner Banner Banner


Tagi strony: kalkulator leasingowy,leasing, leasing aut, leasing środków transportu, leasing dla lekarzy, leasing maszyn, leasing operacyjny, leasing samochodów, leasing samochodowy, leasing samochodowy, leasing sprzętu budowlanego, leasing sprzętu medycznego, sprzęt poleasingowy