2014-03-13

Wysoka Jakość Obsługi Klienta w IMPULS-LEASING Polska (ILPOL)

 
 
 
Cenisz sobie wysoką jakość obsługi? Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów! 94% naszych Klientów ocenia współpracę z IMPULS-LEASING Polska bardzo dobrze i dobrze!
Celem IMPULS-LEASING Polska jest świadczenie usług na jak najwyższym poziomie. W związku z tym po raz trzeci przeprowadziliśmy badanie mające na celu zbadanie poziomu satysfakcji naszych Klientów z jakości oferowanych przez nas usług.
 
Lojalność
96% naszych Klientów uważa, że IMPULS-LEASING Polska jest firmą godną polecenia i chętnie poleca usługi naszej firmy swoim znajomym.
 
Satysfakcja
W ogólnej ocenie satysfakcji nasza firma wypadła bardzo dobrze – 94% Klientów ocenia dotychczasową współpracę z naszą firmą pozytywnie.
 
Jakość obsługi
Wyniki ankiety pozwoliły nam również na poznanie opinii Klientów odnoszących się do następujących aspektów naszej działalności:
  • szybkość obsługi – 96% ocen pozytywnych
  • współpraca przed podpisaniem umowy – 97% ocen pozytywnych
  • współpraca po podpisaniu umowy – 91% ocen pozytywnych
  • dostępność informacji o usługach dodatkowych – 92% ocen pozytywnych
  • czytelność i przejrzystość dokumentów – 92% ocen pozytywnych
Oprócz corocznego badania satysfakcji Klientów, stale przeprowadzamy mniejsze pomiary jakości świadczonych przez nas usług, które pozwalają nam błyskawicznie identyfikować i reagować na ewentualne niedociągnięcia.
Zapewniamy, że w dalszym ciągu będziemy dokładać wszelkich starań, aby nasi Klienci wysoko oceniali współpracę z naszą firmą. Dziękujemy!
Departament Marketingu,
Wsparcia Sprzedaży i Jakości Procesów Biznesowych

 

« cofnij

Banner Banner Banner


Tagi strony: kalkulator leasingowy,leasing, leasing aut, leasing środków transportu, leasing dla lekarzy, leasing maszyn, leasing operacyjny, leasing samochodów, leasing samochodowy, leasing samochodowy, leasing sprzętu budowlanego, leasing sprzętu medycznego, sprzęt poleasingowy